Titlul proiectului: Solutie integrata de servicii on-line: comert electronic si marketing adaptiv Cod SMIS 46878

Numărul de identificare al contractului de finantare: 1621/332/30.12.2013
POS CCE/Apel nr. 2 /Axa prioritara III "Tehnologia Informaţiei şi Comunicaţiilor pentru sectoarele privat şi public"; Domeniul Major de Intervenţie 3 "Susţinerea e-economiei"; Operaţiunea 2 – „Sprijin pentru dezvoltarea sistemelor de comert electronic si a altor solutii on-line pentru afaceri”

Uniunea EuropeanăGuvernul RomânieiInstrumente Structurale 2007-2013

Pentru informaţii detaliate despre celelalte programe cofinanţate de Uniunea Europeană, vă invităm să vizitaţi www.fonduri-ue.ro.
Conţinutul acestui material nu reprezintă în mod obligatoriu poziţia oficială a Uniunii Europene sau a Guvernului României.

 

Informatii utile si politica de retur

Comanda online

Comandarea produselor se face prin apasarea butonului "Adauga in cos" prezent in dreptul fiecarui produs in liste sau in pagina de prezentare pe larg a respectivului produs.

Dupa adaugarea in cos a produselor dorite, se finalizeaza comanda in doua moduri:

• din orice pagina a site-ului, prin accesarea butonului "Finalizare comanda" (dreapta sus, in zona cosului de cumparaturi)
• accesand Cosul de cumparaturi, unde vi se va afisa lista de produse comandate si veti putea modifica cantitatile dorite.

Prin apasarea butonului Terminati Comanda, veti confirma ca sunteti de acord cu toate conditiile stipulate in comanda dumneavoastra (produse, cantitati, modalitate de livrare). Veti primi un email automat care va va instiinta ca ati plasat cu succes comanda pe site. Acest email nu creeaza obligatii contractuale pentru dumneavoastra sau pentru administratorul magazinului online IT Land. In urma prelucrarii comenzii de catre un operator de vanzari, se va emite o factura proforma sau o factura fiscala care garanteaza contractual comanda dumneavoastra.

Cum platesc?

Plata se poate face:

• in numerar, la livrare (clienti persoane fizice);
• prin ordin de plata/virament bancar (clienti persoane juridice sau clienti persoane fizice);
• online, cu card bancar;
• in rate.

Plata in numerar, pentru produsele livrabile din stoc (termen de livrare maxim 4 ore pentru Bucuresti si pana la 72 ore in alte orase), se face la livrare, in lei, la valoarea din momentul confirmarii telefonice a comenzii. Plata se face catre comisionarul care efectueaza livrarea.

Pentru comenzile cu plata in numerar cu livrarea in Bucuresti sau alte localitati, plata se face integral in momentul livrarii.

Datele necesare pentru plata prin virament bancar sunt urmatoarele:

S.C. Crucial Systems & Services S.R.L. , B-dul Mamaia nr. 192 C

J13/1161/1998
RO10413772
Banca Unicredit-Tiriac Suc. Dacia Constanta
RO48BACX0000004525562001

Plata cu card online

Puteti efectua plata online cu cardul personal sau al firmei dumneavoastra, in conditii de siguranta deplina. Cardurile acceptate la plata sunt cele emise sub siglele VISA (Classic si Electron) si MASTERCARD (inclusiv Maestro).

Nu este perceput nici un comision suplimentar pentru tranzactii.

Pentru finalizarea corecta a tranzactiei, trebuie sa furnizati codul cardului (toate cifrele din cele patru grupe de pe fata cardului, fara spatii), data de expirare si ultimele trei cifre de pe spatele cardului inscriptionate pe banda cu semnatura dumeaneavoastra (in functie de card, pot lipsi).

Indiferent de valuta pe care o aveti in cont, tranzactiile se fac in lei, la cursul de schimb al bancii dumneavoastra.
 

Politica de retur

Daca esti nemultumit de produsele cumparate de la it-land.ro si vrei sa renunti la cumparare si implicit sa primesti banii inapoi, poti sa aplici pentru procedura de retur a produselor in 14 zile, conform dispozitiilor Ordonantei de Urgenta nr.34/2014, privind drepturile consumatorilor in cadrul contractelor incheiate cu profesionistii, precum si pentru modificarea si completarea unor acte normative.

Prin contract la distanta se intelege contractul de furnizare de produse sau servicii incheiat intre un comerciant si un consumator, in cadrul unui sistem de vanzare organizat de catre comerciant, care utilizeaza in mod exclusiv, inainte si la incheierea acestui contract, una sau mai multe tehnici de comunicatie la distanta.

Dreptul de retur in 14 zile se adreseaza doar clientilor care au achizitionat produse online de pe site-ul www.it-land.ro.

Clientul are dreptul de a denunta unilateral contractul la distanta, in termen de 14 zile, fara penalitati si fara invocarea vreunui motiv.

Dreptul de renuntarea la cumparare nu se aplica in cazul persoanelor juridice.

Termenul de 14 zile prevazut pentru exercitarea acestui drept incepe sa curga:

a) data incheierii contractului, in cazul contractelor de prestari de servicii;
b) ziua in care consumatorul sau o parte terta, alta decat transportatorul si care este indicata de consumator, intra in posesia fizica a produselor, in cazul contractelor de vanzare, sau:
(i) in cazul in care consumatorul comanda printr-o singura comanda produse multiple care vor fi livrate separat, ziua in care consumatorul sau o parte terta, alta decat transportatorul si care este indicata de consumator, intra in posesia fizica a ultimului produs;
(ii) in cazul livrarii unui produs care consta din mai multe loturi sau piese, ziua in care consumatorul sau o parte terta, alta decat transportatorul si care este indicata de consumator, intra in posesia fizica a ultimului produs sau a ultimei piese;
(iii) in cazul contractelor pentru livrarea periodica de produse pe o perioada de timp determinata, ziua in care consumatorul sau o parte terta, alta decat transportatorul si care este indicata de consumator, intra in posesia fizica a primului produs;

Omisiunea informatiilor privind dreptul de retragere

In cazul in care profesionistul nu a transmis consumatorului informatiile privind dreptul de retragere conform dispozitiilor OUG 34/2014, perioada de retragere expira la 12 luni de la sfarsitul perioadei initiale de retragere de 14 zile.

In cazul in care profesionistul a transmis consumatorului informatiile privind dreptul de retragere in termen de 12 luni de la data la care produsele/serviciile se considera livrate, conform mentiunilor din sectiunea de mai sus, perioada de retragere expira in 14 zile de la data la care consumatorul primeste informatiile respective.
Obligatiile care revin profesionistului in cazul retragerii

Profesionistul ramburseaza toate sumele pe care le-a primit drept plata din partea consumatorului, inclusiv, dupa caz, costurile livrarii, fara intarziere nejustificata si, in orice caz, nu mai tarziu de 14 zile de la data la care este informat de decizia de retragere din contract a consumatorului in conformitate cu dispozitiile legii.

Profesionistul ramburseaza sumele mentionate mai sus folosind aceleasi modalitati de plata ca si cele folosite de consumator pentru tranzactia initiala, cu exceptia cazului in care consumatorul a fost de acord cu o alta modalitate de plata si cu conditia de a nu cadea in sarcina consumatorului plata de comisioane in urma rambursarii.

Fara a aduce atingere primului paragraf al prezentei sectiuni, profesionistul nu este obligat sa ramburseze costurile suplimentare in cazul in care consumatorul a ales in mod explicit un alt tip de livrare decat livrarea standard oferita de profesionist.

Cu exceptia cazului in care profesionistul s-a oferit sa recupereze el insusi produsele, in cazul contractelor de vanzare, profesionistul poate amana rambursarea pana la data receptionarii produselor care au facut obiectul vanzarii sau pana la momentul primirii unei dovezi din partea consumatorului conform careia acesta a trimis produsele catre profesionist, luandu-se in considerare data cea mai apropiata.

Obligatiile consumatorului in cazul retragerii

Conform Ordonantei nr. 34/2014, consumatorul suporta doar costurile directe legate de returnarea produselor, cu exceptia cazului in care profesionistul accepta sa suporte acele costuri sau in care profesionistul nu a informat consumatorul ca aceste costuri trebuie suportate de consumator. In cazul contractelor in afara spatiilor comerciale, in cazul carora produsele au fost livrate la domiciliul consumatorului la momentul incheierii contractului, profesionistul preia produsele pe cheltuiala sa daca produsele, prin natura lor, nu pot fi returnate in mod normal prin posta.

Exceptari de la dreptul de retragere

Sunt exceptate de la dreptul de retragere, in ceea ce priveste contractele la distanta si contractele in afara spatiilor comerciale urmatoarele:
- contractele de prestari de servicii, dupa prestarea completa a serviciilor, daca executarea a inceput cu acordul prealabil expres al consumatorului si dupa ce acesta a confirmat ca a luat cunostinta de faptul ca isi va pierde dreptul la retragere dupa executarea completa a contractului de catre profesionist;
- furnizarea de produse sau servicii al caror pret depinde de fluctuatiile de pe piata financiara pe care profesionistul nu le poate controla si care pot avea loc pe parcursul perioadei de retragere;
- furnizarea de produse confectionate dupa specificatiile prezentate de consumator sau personalizate in mod clar;
- contractele in cazul carora consumatorul a solicitat in mod special profesionistului sa se deplaseze la domiciliul sau pentru a efectua lucrari urgente de reparatie sau de intretinere. Daca, cu ocazia unei astfel de vizite, profesionistul presteaza alte servicii in afara celor solicitate in mod expres de consumator sau furnizeaza alte produse decat piesele de schimb indispensabile pentru executarea lucrarilor de intretinere sau de reparatie, dreptul de retragere se aplica respectivelor servicii sau produse suplimentare;
- furnizarea de inregistrari audio sau video sigilate sau de programe informatice sigilate care au fost desigilate dupa livrare;
- furnizarea de ziare, periodice si reviste, cu exceptia contractelor de abonament pentru furnizarea de astfel de publicatii;
- contractele incheiate in cadrul unei licitatii;
- furnizarea de continut digital care nu este livrat pe un suport material, daca prestarea a inceput cu acordul prealabil expres al consumatorului si dupa ce acesta a confirmat ca a luat cunostinta de faptul ca isi va pierde dreptul la retragere.

Pentru orice detalii sau neclaritati privind returnarea produselor va rugam sa ne contactati pe email sau la unul din numerele de telefon afisate pe www.it-land.ro

 
 

Titlul proiectului: Solutie integrata de servicii on-line: comert electronic si marketing adaptiv Cod SMIS 46878

Numărul de identificare al contractului de finantare: 1621/332/30.12.2013
POS CCE/Apel nr. 2 /Axa prioritara III "Tehnologia InformaÅ£iei ÅŸi ComunicaÅ£iilor pentru sectoarele privat ÅŸi public"; Domeniul Major de IntervenÅ£ie 3 "SusÅ£inerea e-economiei"; OperaÅ£iunea 2 – „Sprijin pentru dezvoltarea sistemelor de comert electronic si a altor solutii on-line pentru afaceri”

Uniunea EuropeanăGuvernul RomânieiInstrumente Structurale 2007-2013

Pentru informaţii detaliate despre celelalte programe cofinanţate de Uniunea Europeană, vă invităm să vizitaţi www.fonduri-ue.ro.
ConÅ£inutul acestui material nu reprezintă în mod obligatoriu poziÅ£ia oficială a Uniunii Europene sau a Guvernului României.